Tagi

egzamin meczyc wygladac siniec apteka zdawac pytac stac zwierze podkrazony

Fora dyskusyjne

zobacz Gdzie studiowac ? (4)

zobacz Stres (6)

zobacz PANICZNIE BOJE SIĘ MATURY (6)

zobacz Siniaki pod oczami. (3)

zobacz Pokrążone oczy (siniaki) + -0,25D w prawym oku (0)

zobacz Kalibracja monitora (2)

zobacz Nerwica, Depresja? (3)

zobacz Sine oczy (0)

zobacz Siniejące plecy w pozycji stojącej. (0)

zobacz WORKI POD OCZAMI + SINCE (0)

zobacz Powieki (0)

zobacz owsiki (2)

zobacz Fragmin-zastrzyki a alkohol (2)

zobacz terapia chronomodulowana (1)

zobacz studia (2)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » Podkrazone oczy. Dlaczego?

Podkrazone oczy. Dlaczego?

NSX, 02-06-2001, 17:15

Witam

Od pewnego czasu mam pokrazone oczy. Nie wiem zupelnie z czym to moze byc zwiazane, ogolnie jestem zdrowy nic mi nie dolega. Myslalem, ze to od dlugiej pracy przy komputerze, jestem informatykiem, ale nie, nawet tygodniowy pobyt na zielonych mazurach nic nie pomogl... Czy wiecie moze jakie sa tego przyczyny? Sa moze jakies lekarstwa, masci ktore moga podkrazenie usunac?

Pozdrawiam NSX

Re: Podkrazone oczy. Dlaczego? | La Luna, 03-06-2001, 10:15

On Sat, 2 Jun 2001 15:15:12 +0200, "NSX" wrote:

Witam

Od pewnego czasu mam pokrazone oczy. Nie wiem zupelnie z czym to moze byc zwiazane, ogolnie jestem zdrowy nic mi nie dolega.
A robiles sobie badania krwi czy tylko po prostu czujesz sie dobrze? Jesli badania sa ok, to ja radzilam sobie z podpuchnietymi oczyma (tez sie kiedys z tym meczylam zupelnie bez przyczyny - przynajmniej jej nie znalazlam) za pomoca zeli pod oczy lepszych firm. Takich, ktore mozna kupic w kazdej aptece. I to naprawde zdawalo egzamin. Pozniej mi to przeszlo samo i teraz mam podkrazone oczy tylko wtedy gdy za bardzo zaszaleje poprzedniej nocy ;)

Pozdrawiam Agnieszka - [ www.zwierzeta.w.pl ] - - [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: aga [at] zwierzeta.w.pl ] -

Re: Podkrazone oczy. Dlaczego? | NSX, 03-06-2001, 16:24