Powiązane leki
(opisy)

Tagi

piotrmx rodzic cola dzieciecy zachowac naciskac masturbacja tichy grzybica dziecko

Fora dyskusyjne

zobacz Sanatorium dla 8 latki (tarczyca)jakie i gdzie najlepiej? (4)

zobacz roczne dziecko (10)

zobacz progenia u dziecka (0)

zobacz Potrzebuję pomocy (3)

zobacz Od ilu lat mogę iść sam (4)

zobacz Twaróg na napletku (4)

zobacz e.coli w gardle (17)

zobacz Schorzenie jelita grubego (1)

zobacz Czy to może być od tarczycy? (13)

zobacz GRZYBICA STÓP A KORZYSTANIE Z WAGI (1)

zobacz szukam endokrynologa dziecięcego (0)

zobacz Czy masturbacja szkodzi? (5)

zobacz Kardiologia dziecięca (0)

zobacz KARDIOLOGIA DZIECIĘCA (0)

zobacz psychiatra dzieciecy w Bydgoszczy (0)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » masturbacja dziecięca

masturbacja dziecięca

lukasz, 10-03-2002, 04:12

Jestem nauczycielką w przedszkolu, zauważyłam u jednej dziewczynki (w wieku 5 lat), że przy każdej wolnej chwili naciska swoje narządy płciowe lub tak zaciska nogi, że cała się poci. Po rozmowie z rodzicami dowiedziałam się, że trwa to już od dwóch lat. W niektórych okresach zachowanie to jest stosunkowo rzadkie, ostatnio jednaj wykorzystuje każdą chwilę do "naciskania się". Z czego wynika takie zachowanie ? Jakie mogą być dalsze konsekwencje? Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?

Re: masturbacja dziecięca | Jan F. Kurkiewicz, 10-03-2002, 21:05

Użytkownik "lukasz" napisał w wiadomoci news:a6g50m$gkh$1 [at] news.tpi.pl...
Jestem nauczycielką w przedszkolu, zauważyłam u jednej dziewczynki (w
wieku
5 lat), że przy każdej wolnej chwili naciska swoje narządy płciowe lub tak zaciska nogi, że cała się poci. Po rozmowie z rodzicami dowiedziałam się,
że
trwa to już od dwóch lat. W niektórych okresach zachowanie to jest stosunkowo rzadkie, ostatnio jednaj wykorzystuje każdą chwilę do
"naciskania
się". Z czego wynika takie zachowanie ? Jakie mogą być dalsze konsekwencje? Jak można pomóc dziecku i jego rodzicom?