Powiązane leki
(opisy)

Tagi

placowka ubezpieczenie ubezpieczony ubezpieczac dowod posiadac kasa uczelnia wydac skladka

Fora dyskusyjne

zobacz zameldowanie (1)

zobacz Ubezpieczenie zdrowotne jak uzyskać ? (4)

zobacz Alat 236, Aspat 321 (4)

zobacz Wizyta w przychodni bez ubezpieczenia (1)

zobacz czerwony nos (2)

zobacz Echinacea zastrzyki (0)

zobacz Koszt rezonansu magnetycznego (6)

zobacz BÓL W CZĘŚCI LĘDZWIOWEJ KRĘGOSŁUPA (2)

zobacz PZU (1)

zobacz Dlaczego lekarze marnotrawią nasze składki? (1)

zobacz Odszkodowanie za złamanie V kości śród stopia (4)

zobacz Nie jestem ubezpieczona (5)

zobacz Kłucie (4)

zobacz ile karza Ci placic a o ile mniej mogłbys? -refundacja lekow (1)

zobacz Ubezpieczenie a szpital (9)

lamb australian

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » dowod ubezpieczenia

dowod ubezpieczenia

ubezpieczona, 04-09-2002, 20:51

Jestem studentka,jeszcze nigdzie nie pracuje.Jaki dokument jest w moim wypadku dowodem ubezpieczenia.Dlaczego w jednych placowkach sluzby zdrowia wystarczy legitymacja studencka,a w innych kaza mi sie zarejestrowac jako bezrobotnej.Sprawdzalam na stronie kasy chorych i jestem na liscie ubezpieczonych,co jest wiec na to dowodem?Bede wdzieczna za podpowiedz.

Re: dowod ubezpieczenia | vad, 04-09-2002, 23:41

Użytkownik ubezpieczona w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:al5dnd$poa$1 [at] news.onet.pl...
Jestem studentka,jeszcze nigdzie nie pracuje.Jaki dokument
jest w moim
wypadku dowodem ubezpieczenia.Dlaczego w jednych
placowkach sluzby zdrowia
wystarczy legitymacja studencka,a w innych kaza mi sie
zarejestrowac jako
bezrobotnej.Sprawdzalam na stronie kasy chorych i jestem
na liscie
ubezpieczonych,co jest wiec na to dowodem?Bede wdzieczna
za podpowiedz.