Powiązane leki
(opisy)

Propolis Plus

Fluossen (Natrii fluoridum)

Evista (Raloxifeni hydrochloridum)

Fosamax (Acidum alendronicum)

Alendran (Acidum alendronicum)

Bio-Calcium + D3

Prolia (Denosumab)

Actonel (Risedronatum natricum)

Additiva Calcium (Calcium carbonicum)

Alendrogen (Acidum alendronicum)

Tagi

stymulator kasztelowicz pine elektroda serce torun zlamac szanna pekac loze

Fora dyskusyjne

zobacz EEG (2)

zobacz Duszność (4)

zobacz Stymulator serca a solarium (12)

zobacz Stymulator - czy można go usunąć? (0)

zobacz chciałbym grać w piłke nożną (4)

zobacz Czas działania rozrusznika serca (8)

zobacz Zaburzenia rytmu serca (0)

zobacz Stymulator serca (4)

zobacz Nie mogę mówić (0)

zobacz Alergia i Astma (0)

zobacz Laryngolog TORUŃ (0)

zobacz Chirurg dziecięcy (0)

zobacz Zaneizyszczenie studni a konsekwencje dla zdrowia (0)

zobacz Tarczyca zdjęcie informacje (0)

zobacz endokrynolog toruń włocławek inowrocław (0)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » stymulator serca

stymulator serca

Rysiek, 08-01-2003, 02:06

Mam 67 lat. Od dwóch lat posiadam stymulator. Prowadzę intensywną działalność zawodową (siedzącą). Brakuje mi ruchu. Chciałbym uzyskać informacje na jakie ćwiczenia fizyczne mogę sobie pozwolić. Wskazówki jakie dotychczas otrzymałem sugerują bardzo ograniczony zakres (np. intensywny spacer ale nie bieg, pływanie - z różnych powodów obecnie nie wchodzi w grę, żadnych "pompek". Będę wdzięczny za pomoc. Rysiek

Re: stymulator serca | Piotr Kasztelowicz, 08-01-2003, 12:02

On Wed, 8 Jan 2003, Rysiek wrote:

Mam 67 lat. Od dwóch lat posiadam stymulator. Prowadzę intensywną działalność zawodową (siedzącą). Brakuje mi ruchu. Chciałbym uzyskać informacje na jakie ćwiczenia fizyczne mogę sobie pozwolić.
Poza sporatmi walki czy dzwiganiem ciezarow, gdzie moze nastapic uszkodzenie lozy stymulatora to sam fakt posiadnia stymulatora nie jest przeciwskazaniem do wysilku, o ile oczywiscie loza jest prawidlowo wygojona. Trzeba jeszcze oczywiscie wziac pod uwage w przebiegu jakiej choroby jest stosowane leczenie elektrostymulacja. Inaczej bedzie ze wskazaniami do aktywnosci fizycznej u chorego, u ktorego wszczepiono stymulator z powodu wrodzonego bolku calkowitego a inaczej u chorego u ktorego wskazaniem do wszczepienia byl blok w przebiegu ciezkiego, rozleglego zawalu serca. Stymulatory rate responsive (z literka R w kodzie) moga wymagac przy zmianie trybu zycia na bardziej aktywny przeprogramowania

P. -- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Re: stymulator serca | Szanna, 08-01-2003, 19:12



Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisał w wiadomości news:Pine.GSO.4.50.0301080957270.20493-100000 [at] dorota.am.torun.pl...
On Wed, 8 Jan 2003, Rysiek wrote:

Poza sporatmi walki czy dzwiganiem ciezarow, gdzie moze nastapic uszkodzenie lozy stymulatora Stymulatory rate responsive (z literka R w kodzie) moga wymagac przy zmianie trybu zycia na bardziej aktywny przeprogramowania


Witam.

jak najbardziej zgadzam sie z A.K w sprawie sportow. Wszystkie sporty sa dozwolone z wyjatkiem sportow walki, ktore sa kontaktowe i bardzo urazowe oraz podnoszenie ciezarow. Panie A.K co moze sie stac lozy???? Boimy sie raczej o zachowanie ciaglosci elektrod ( y )! Zlamanie moze byc duzym zagrozeniem, a loza co?

Szanna

Re: stymulator serca | Szanna, 08-01-2003, 19:49



Użytkownik "Szanna" napisał w wiadomości news:3e1c4e43$1 [at] news.home.net.pl...

(...) jak najbardziej zgadzam sie z A.K w sprawie... (...) Panie A.K co moze sie stac... Szanna
Przepraszam bardzo za pomylke - P.K. a nie A.K. :) Szanna

Re: stymulator serca | Piotr Kasztelowicz, 09-01-2003, 00:21

On Wed, 8 Jan 2003, Szanna wrote:

Panie A.K co moze sie stac lozy???? Boimy sie raczej o zachowanie ciaglosci elektrod ( y )! Zlamanie moze byc duzym zagrozeniem, a loza co?
Jesli juz to PK - Wielce Szanowna Pani - a widziala Pani kiedys zalamana elektrode? W ktorym miejscy na ogol lamia sie elektrody - czy Pani to wie? Ja zlamana elektrode trzymalem niejednokrotnie w reku, mierzylem jej potencjaly. Tak wiec nie staram sie opowiadac glupot. Elektrody na ogol lamia sie w odcinku miedzy stymulatorem a wejsciem do zyly a tam jest loza. Na szczescie tam najczesciej sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?

P.

-- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Re: stymulator serca | Szanna, 09-01-2003, 00:39



Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisal w wiadomosci news:Pine.GSO.4.50.0301082216510.8864-100000 [at] dorota.am.torun.pl...
On Wed, 8 Jan 2003, Szanna wrote:

. Elektrody na ogol lamia sie w odcinku miedzy stymulatorem a wejsciem do zyly a tam jest loza. Na szczescie tam najczesciej sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?
Pani wie-loze trzeba chronic a elektrode uszkodzic ( a nie uszkodzic loze). Mialam kilka pytan na ten temat ale...moze kiedy indziej.

Szanna

Re: stymulator serca | Hoody, 09-01-2003, 00:51



Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisal w wiadomosci news:Pine.GSO.4.50.0301082216510.8864-100000 [at] dorota.am.torun.pl...
On Wed, 8 Jan 2003, Szanna wrote:

ciaglosci
Jesli juz to PK - Wielce Szanowna Pani - a widziala Pani kiedys zalamana elektrode? W ktorym miejscy na ogol lamia sie elektrody - czy Pani to wie? Ja zlamana elektrode trzymalem niejednokrotnie w reku, mierzylem jej potencjaly. Tak wiec nie staram sie opowiadac glupot. Elektrody na ogol lamia sie w odcinku miedzy stymulatorem a wejsciem do zyly a tam jest loza. Na szczescie tam najczesciej sie lamia bo mozna zalozyc lacznik i nie trzeba wszczepiac nowej elektrody! Teraz juz Pani wie czemu trzeba chronic loze?


Cos faktycznie doktor K. w zlym humorze dzisiaj... Przeciez to Pan wypowiedzial sie nieprecyzyjnie piszac o mozliwosci uszkodzenia lozy. Szannie chodzilo o to, ze loza to przeciez dziura :))) Zareczam Panu, ze Szanna widziala w zyciu niejedna zlamana elektrode :) I o wiele wiecej, rowniez znacznie ciekawszych rzeczy, rowniez z dziedziny kardiologii... A znam Szanne b.dobrze - mamy to samo IP... :)

Pozdrawiam Janusz vel Hoody

Re: stymulator serca | Piotr Kasztelowicz, 09-01-2003, 02:06

On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

Zareczam Panu, ze Szanna widziala w zyciu niejedna zlamana elektrode :)
ja po prostu myslalem, ze loza to miejsce gdzie lezy wszczepiony stymulator? :-) Niestety nie wiem, kto to jest Szanna bo przedstawia sie nick'iem

P. -- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Re: stymulator serca | Piotr Kasztelowicz, 09-01-2003, 02:19

On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

Cos faktycznie doktor K. w zlym humorze dzisiaj...
Na nerwy dobra muzyka - jesli ktos lubi taka polecam bardzo ekspresywna Fantasie X Mudarry grana na klawikordzie przez Lehman'a artists.mp3s.com/...lehman.html

Pozdrowienia i dobranoc

P. -- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Re: stymulator serca | Hoody, 09-01-2003, 02:32



Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisal w wiadomosci news:Pine.GSO.4.50.0301090004370.10851-100000 [at] dorota.am.torun.pl...
On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

Moze zreszta nie az tak duzo, bo zlamana elektroda to chyba ewenement... :)))

ja po prostu myslalem, ze loza to miejsce gdzie lezy wszczepiony stymulator? :-)
:-)

Niestety nie wiem, kto to jest Szanna bo przedstawia sie nick'iem
Przeciez przedstawila sie w poscie powitalnym - ma na imie Joanna i kilka pierwszych postow pisala pod imieniem, potem zmieniajac z uwagi na pokrywanie sie z innymi Joasiami :) A co do real-life'owego nazwiska? Ja tez nie podam swojego, bo cenie te odrobine prywatnosci w dobie wszechogarniajacej inwazji domokrazcow, natarczywego spamu, atakow internetowych i lamania prawa o ochronie danych osobowych. Mam na imie Janusz, a moj nick internetowy to Hoody, moj adres e-mail jest prawdziwy (po usunieciu antyspamera). IMO powinno to calkowicie wystarczyc. Jestem stalym i aktywnym bywalcem wielu grup dyskusyjnych i pragne podkreslic, iz nie spotkalem dotad innej newsgrupy, gdzie taka wage przywiazywaloby sie do danych osobowych (patrz: posty Pana Andrzeja, ktory wrecz obrazil sie, ze ktos-tam wystepujac pod nickiem wymienia Go z nazwiska w swym poscie)...

Pozdrawiam wszystkich Janusz vel Hoody

Re: stymulator serca [ot] [muzyka] | Hoody, 09-01-2003, 02:48



Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" napisal w wiadomosci news:Pine.GSO.4.50.0301090014080.10851-100000 [at] dorota.am.torun.pl...
On Wed, 8 Jan 2003, it was written:

Na nerwy dobra muzyka - jesli ktos lubi taka polecam bardzo ekspresywna Fantasie X Mudarry grana na klawikordzie przez Lehman'a artists.mp3s.com/...lehman.html


Wielkie dzieki za ten cenny link!!!

Pozdrowienia i dobranoc


Teraz zamiast pojsc spac bede sluchal :) Alonso Mudarra o tej porze bardzo pasuje...

A to i ja zrewanzuje sie linkiem: mp3.wp.pl/p/strefa/artysta/1126,utwor,10394.html

Pozdrawiam Janusz (Hoody)

Re: stymulator serca | Piotr Kasztelowicz, 09-01-2003, 14:56

On Thu, 9 Jan 2003, it was written:

Moze zreszta nie az tak duzo, bo zlamana elektroda to chyba ewenement... :)))
nie az taki rzadki - chyba, ze obecnie nowsze generacje elektrod lamia sie znaczaco rzadziej. Pelne zlamania rzeczywiscie sa rzadkie, ale typu "zielonej galazki" bywaja no moze nie czesto ale jak sie ma pod opieka wielu pacjentow ze stymulatorami to tez nie jest to taka rzadkosci, ktorej nie widzi sie latami

P. -- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Re: stymulator serca [ot] [muzyka] | Piotr Kasztelowicz, 09-01-2003, 14:59

On Thu, 9 Jan 2003, it was written:

A to i ja zrewanzuje sie linkiem: mp3.wp.pl/p/strefa/artysta/1126,utwor,10394.html
widze, ze obaj lubimy Alonsa :-)

P. -- Piotr Kasztelowicz Piotr.Kasztelowicz [at] am.torun.pl www.am.torun.pl/~pekasz PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF


Treść jest archiwum grupy dyskusyjnej (usenet) pl.sci.medycyna. Aby odpowiedzieć na temat należy pisać bezpośrednio na grupę dyskusyjną.

Jeśli znajduje się tutaj Twój post, to znaczy sam go wysłałeś na jeden z serwerów Usenet. W celu usunięcia prosimy o kontakt. Nawet jeśli zostanie usunięty z naszej strony, nadal pozostanie na wielu serwerach Usenet oraz na innych stronach prowadząych podobne archiwum, na co nie mamy wpływu,

Zamieszczone tu informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

książki

Podstawy EKG u pacjenta ze stymulatorem serca Podstawy EKG u pacjenta ze stymulatorem serca
 
Repetytorium z EKG - cześć 2 Repetytorium z EKG - cześć 2
 
Osteoporoza Osteoporoza
 
Walcz z osteopenią. Rozpoznawanie i leczenie przedwczesnej utraty masy kostnej u kobiet w każdym wieku Walcz z osteopenią. Rozpoznawanie i leczenie przedwczesnej utraty masy kostnej u kobiet w każdym wieku
 
Co radzi lekarz.Osteoporoza Co radzi lekarz.Osteoporoza