Powiązane leki
(opisy)

Bust-up

Dakolen

Regulon (Desogestrelum, Ethinylestradiolum)

Atywia (Ethinylestradiolum, Dienogestum)

Anteovin (Ethinylestradiolum, Levonorgestrelum)

Artizia (Ethinylestradiolum, Gestodenum)

Harmonet (Ethinylestradiolum, Gestodenum)

Marvelon (Desogestrelum, Ethinylestradiolum)

Novynette (Desogestrelum, Ethinylestradiolum)

Stediril 30 (Ethinylestradiolum, Levonorgestrelum)

Tagi

bolec antykoncepcyjny odpowiedni estrogen krwawic hormonalny profil powiekszyc malgosiam piers

Fora dyskusyjne

zobacz Hormonalne środki antykoncepcyjne a przybieranie na wadze (9)

zobacz Tabletki antykoncepcyjne (32)

zobacz wydzielina z piersi (9)

zobacz tabletki antykoncepcyjne a choroby (0)

zobacz guz piersi (1)

zobacz Pigułki antykoncepcyjne i szybkość ich działania (1)

zobacz diana 35 na wywołanie miesiączki (1)

zobacz Powiększenie piersi (1)

zobacz Jestem po wycięci macicy (1)

zobacz Ciągle bolące piersi. Czy to normalne? (19)

zobacz bol w piersiach (3)

zobacz Bolące piersi (8)

zobacz mam problem (6)

zobacz Powiększone migdałki (0)

zobacz Tabletki antykoncepcyjna a dlugosc okresu. (1)

Bolace piersi

MałgosiaM, 11-01-2003, 20:58

Witam!

Od tygodnia bola mnie piersi i sa powiekszone, zaczely mnie bolec jak bylam mniej wiecej w polowie cyklu miesiaczkowego (tydzien po krwawieniu miesiecznym), miesiaczkuje regularnie. Zawsze mnie bolaly tydzien przed krwawieniem... Jaki moze byc powod tego bolu?

Pozdrawiam

MałgosiaM

******************************************************************** (Usuń NOSPAM z mojego adresu!) malgosiamNOSPAM [at] 2com.pl

Re: Bolace piersi | jurek, 11-01-2003, 23:21

MałgosiaM wrote:
Witam!

Od tygodnia bola mnie piersi i sa powiekszone, zaczely mnie bolec jak bylam mniej wiecej w polowie cyklu miesiaczkowego (tydzien po krwawieniu miesiecznym), miesiaczkuje regularnie. Zawsze mnie bolaly tydzien przed krwawieniem... Jaki moze byc powod tego bolu?
Moze ciaza? :)

-- In God we trust, all others must present data jureks [at] mp.pl

Re: Bolace piersi | , 12-01-2003, 00:43

przyczyna bolu jak i(nie podajesz tego w poscie) powiekszenia piersi moze byc zatrzymanie wody w organizmie wywolane przez estrogeny.Skontaktuj sie ze swoim lekarzem,byc moze przypisze Ci leki antykoncepcyjne o odpowiednim profilu hormonalnym, ktore likwiduja takie dolegliwosci,a moze nie bedzie to konieczne- najpierw trzeba wybrac sie do lekarza

pozdrawiam!

Wysłano z serwisu OnetNiusy: niusy.onet.pl

Re: Bolace piersi | MałgosiaM, 12-01-2003, 22:41

Czy ten bol moze byc spowodowany przez zbyt mocne dotykanie piersi przez mojego chlopaka?

Pozdrawiam

MałgosiaM

******************************************************************** (Usuń NOSPAM z mojego adresu!) malgosiamNOSPAM [at] 2com.pl

Re: Bolace piersi | Kaja, 13-01-2003, 03:12

Sun, 12 Jan 2003 20:41:53 +0100,"MałgosiaM" , napisał/a:

Czy ten bol moze byc spowodowany przez zbyt mocne dotykanie piersi przez mojego chlopaka?
To dlaczego pozwalasz sobie na tortury?

Pozdrawiam; Kaja


Treść jest archiwum grupy dyskusyjnej (usenet) pl.sci.medycyna. Aby odpowiedzieć na temat należy pisać bezpośrednio na grupę dyskusyjną.

Jeśli znajduje się tutaj Twój post, to znaczy sam go wysłałeś na jeden z serwerów Usenet. W celu usunięcia prosimy o kontakt. Nawet jeśli zostanie usunięty z naszej strony, nadal pozostanie na wielu serwerach Usenet oraz na innych stronach prowadząych podobne archiwum, na co nie mamy wpływu,

Zamieszczone tu informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

książki

Hormonoterapia raka piersi Hormonoterapia raka piersi
 
Po odjęciu piersi Po odjęciu piersi
 
Joga hormonalna. Jak zachować równowagę w okresie przekwitania Joga hormonalna. Jak zachować równowagę w okresie przekwitania
 
Menopauza bez leków Menopauza bez leków
 
Rewolucyjna dieta odchudzająca Rewolucyjna dieta odchudzająca