Powiązane leki
(opisy)

Petroselin

Agapurin (Pentoxifyllinum)

Alcepalan (Allium cepa, Heparinum)

Cybele Scagel Kids

Stratamed

Strataderm

Veraderm

Dermatix

Graphites-Homaccord

Lioton 1000 (Heparinum natricum)

Tagi

blizna atlantis usunac krysztalek telefon okropny plusmn obszar kolezanka usuwac

Fora dyskusyjne

Usuwanie pieprzyków (5)

Usuniecie pieprzyka (1)

Pieprzyk (11)

Pieprzyki i usunięcie (11)

Gruczołowłókniak (4)

Pieprzyk (1)

omamy w dużych odstępach czasu (4)

Dziwne dolegliwości (4)

czy trzeba usuwać guzy? (1)

Znamię (4)

Fraxel-miał ktoś? (0)

peeling chemiczny (3)

Po cięciu cesarskim (21)

Twarz - czerwone punkty i blizny (1)

pieprzyk (2)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » gdzie usunąć blizny???

gdzie usunąć blizny???

Stokrotka, 05-07-2003, 17:46

Mam blizny paroletnie po cięciach żyletką, wygląda to okropnie bo jest to dosc w widocznym miejscu. Chcialabym się tego pozbyc, zeby po pierwsze nie przypominalo mi to tamtych czasow, a po drugie zeby moja reka wreszcie wygladalam estetycznie. Dzownilam do paru klinik w W-wie, ale jak narazie nic nie znalazlam, poniewaz przewaznie usuwaja spore blizny o wiekszym obszarze. A moich blizn jest ilka podluznych i dlatego mowia, ze takich blizn nie da sie zlikwidowac, bo wlasnie z duzych blizn redukuja do tak malych. strasznie mi zalezy na ich usunieciu, gdyz wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon, adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac? pozdrawiam Stokrotka

Re: gdzie usunąć blizny??? | eva peron, 05-07-2003, 23:46

Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości news:be6r9g$oa6$1 [at] atlantis.news.tpi.pl...> Mam blizny paroletnie po cięciach żyletką, wygląda to okropnie bo jest
to dosc w widocznym miejscu. Chcialabym się tego pozbyc, zeby po pierwsze nie przypominalo mi to tamtych czasow, a po drugie zeby moja reka wreszcie wygladalam estetycznie. Dzownilam do paru klinik w W-wie, ale jak narazie nic nie znalazlam, poniewaz przewaznie usuwaja spore blizny o wiekszym obszarze. A moich blizn jest ilka podluznych i dlatego mowia, ze takich blizn nie da sie zlikwidowac, bo wlasnie z duzych blizn redukuja do tak malych. strasznie mi zalezy na ich usunieciu, gdyz wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon, adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac? pozdrawiam Stokrotka

Dzwonilas moze do enel-medu? Sa diablo drodzy, ale wiem, ze z powodzeniem robia takie czary. Mojej kumpeli niejaki prof. Jethon usuwal niewielkie blizny pooperacyjne. Ze swietnym skutkiem.

E.

Re: gdzie usun±æ blizny??? | , 06-07-2003, 16:40

Stokrotka wrote:

Mam blizny paroletnie po cięciach żyletką, wygląda to okropnie bo jest to dosc w widocznym miejscu. Chcialabym się tego pozbyc, zeby po pierwsze nie przypominalo mi to tamtych czasow, a po drugie zeby moja reka wreszcie wygladalam estetycznie. Dzownilam do paru klinik w W-wie, ale jak narazie nic nie znalazlam, poniewaz przewaznie usuwaja spore blizny o wiekszym obszarze. A moich blizn jest ilka podluznych i dlatego mowia, ze takich blizn nie da sie zlikwidowac, bo wlasnie z duzych blizn redukuja do tak malych. strasznie mi zalezy na ich usunieciu, gdyz wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon, adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac? pozdrawiam
no i właśnie... oczywiście tylko dobry chirurg plastyk mógłby tu pomóc, ale prawdę rzekłszy, po jego działaniu pozostaną zupełnie podobne blizny, tyle że świeże... Chyba ze tzw. dermabrazją usunie się cały płat naskórka na tym obszarze, ale efekty nie są zbyt śliczne z estetycznego punktu widzenia :( pozdrowienia Zbyszek
Stokrotka


-------------------------------------- Wyslano z serwisu FizjoNet. fizjo.pl

Re: gdzie usunąć blizny??? | bolo, 07-07-2003, 01:10



Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości news:be6r9g$oa6$1 [at] atlantis.news.tpi.pl...

redukuja do tak malych. strasznie mi zalezy na ich usunieciu, gdyz wygladaja okropnie i sa bardzo jednoznaczne. Czy ktos wie, zna telefon, adres, gdzie moglam takie wlasnie blizny usunac?
kilka tat temu slyszalem ze gdzies w arszawie (chyba) usuwaja blizny traktujac je krysztalkami wodorotlenku glinu (czy to moze byc w krysztalkach?) pod cisnieniem, ale gdzie nie mam pojecia

bolo

Re: gdzie usun±æ blizny??? | Izabelka, 07-07-2003, 03:25



Uzytkownik "wasaty" napisal w wiadomosci news:be9ccu$p1a$1 [at] atlantis.news.tpi.pl...
no i właśnie... oczywiście tylko dobry chirurg plastyk mógłby tu pomóc, ale prawdę rzekłszy, po jego działaniu pozostaną zupełnie podobne blizny, tyle że świeże... Chyba ze tzw. dermabrazją usunie się cały płat naskórka na tym obszarze, ale efekty nie są zbyt śliczne z estetycznego punktu widzenia :( pozdrowienia Zbyszek
Kodowanie czlowieku ustaw, bo malo kto zrozumie cos z tekstu. pozdrawiam

Re: gdzie usunąć blizny??? | Stokrotka, 07-07-2003, 19:33

Użytkownik eva peron napisał:
Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości news:be6r9g$oa6$1 [at] atlantis.news.tpi.pl...Mam blizny paroletnie po cięciach żyletką, wygląda to okropnie bo jest

Dzwonilas moze do enel-medu? Sa diablo drodzy, ale wiem, ze z powodzeniem robia takie czary. Mojej kumpeli niejaki prof. Jethon usuwal niewielkie blizny pooperacyjne. Ze swietnym skutkiem.

E.

E.

dzieki, znalazłam strone enel-medu, ale nie chcieli mi podac ceny. Orientujesz sie jaka sume zaplacila twoja kolezanka i jakiej wielkosci miala blizen??


pozdrawiam stokrotka

Re: gdzie usunąć blizny??? | justyp, 08-07-2003, 01:40

usuwaja blizny traktujac je krysztalkami wodorotlenku glinu (czy to moze byc w krysztalkach?) pod cisnieniem,
to wygląda na opis mikrodermabrazji (to popularny zabieg)

Re: gdzie usunąć blizny??? | eva peron, 08-07-2003, 13:01

Orientujesz sie jaka sume zaplacila twoja kolezanka i jakiej wielkosci miala blizen??


pozdrawiam stokrotka

niestety bardziej nie umiem ci pomoc. to bylo jakies 2 lata temu, nie mam kontaktu z ta kolezanka. ale byla zachwycona. po prostu idz do nich na konsultacje, bedziesz miala konkrety. nikt wirtualnie czy via telefon nie okresli czy twoje blizny nadaja sie do usuniecia i ile bedzie to kosztowac.

powodzenia! e.



Treść jest archiwum grupy dyskusyjnej (usenet) pl.sci.medycyna. Aby odpowiedzieć na temat należy pisać bezpośrednio na grupę dyskusyjną.

Jeśli znajduje się tutaj Twój post, to znaczy sam go wysłałeś na jeden z serwerów Usenet. W celu usunięcia prosimy o kontakt. Nawet jeśli zostanie usunięty z naszej strony, nadal pozostanie na wielu serwerach Usenet oraz na innych stronach prowadząych podobne archiwum, na co nie mamy wpływu,

Zamieszczone tu informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

książki

Kręgosłup w stresie. Jak usunąć ból i jego przyczyny Kręgosłup w stresie. Jak usunąć ból i jego przyczyny
 
Psychologia i medycyna wspólne obszary zainteresowań Psychologia i medycyna wspólne obszary zainteresowań
 
Jak radzić sobie z żylakami Jak radzić sobie z żylakami
 
Oczyszczanie organizmu (okładka zielona) Oczyszczanie organizmu (okładka zielona)
 
Nerki. Bakterie atakują Nerki. Bakterie atakują