Powiązane leki
(opisy)

Tagi

hyperfl angiografia wczesny konsultacja wynik fluoresceinowej wytlumaczyc druz ognisko stainning

Fora dyskusyjne

zobacz Zwyrodnienie żółtej plamki AMD (2)

zobacz Hashimoto a angiografia naczyń mózgowych z użyciem kontrastu (3)

zobacz Proszę o wytłumaczenie wyników (2)

zobacz RM -głowy proszę konsultacje (1)

zobacz CIEMNE PLAMY W POLU WIDZENIA (5)

zobacz kontrolny wynik tomografu (0)

zobacz Przeciwciała ANA-złe wyniki (4)

zobacz Ciąża? (4)

zobacz Cytologia-wyniki (0)

zobacz morfologia- wyniki a powstające siniaki (4)

zobacz MYKOPLAZMA (1)

zobacz diagonoza wyniku MR kolana (0)

zobacz usg tarczycy (2)

zobacz Wynik biopsji (7)

zobacz Ognisko normoechogenne w tarczycy i zmiana lita. (1)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » wynik angiografii fluoresceinowej!!!!! proszę o konsultację

wynik angiografii fluoresceinowej!!!!! proszę o konsultację

Margor, 10-03-2005, 20:10

Witam! jestem studentką medycyny jednak jeszcze okulistyki nie miałam ( piszę w sprawie wyników badań Angiografii Fluoresceinowej, byłabym wdzięczna za radę i informację z jakim schorzeniem mam do czynienia: "W trakcie FLA widoczne są w obszarze plamkowym OL ogniska zlewnej wczesnej hyperFL o typie defektu okienkowego RPE zwiazane z obecnością druzów nieregularnego kształtu (miękkie i zlewne) i przegrupowan RPE. W fazach pózniejszych w obszarze objętym druzami hyperFL narasta - stainning. W OP w plamce 2 ogniska wczesnej hyperFL u góry od dołeczka nie zmieniającej się w czasie odpowiadające druzom (stainning). Bez cech przecieku w FLA. Wn ARM oc utr. Wskazana kontrola okresowa FLA i test Amslera. Proponuję suplementację witaminową." Jest to wynik 52 letniej kobiety- mojej mamy.. Test Amslera zrobiłyśmy razem na stronie internetowej jest dodatni. Lewe oko widzi gorzej, linie są bardziej powyginane. Bardzo zależy nam na konsultacji u najlepszych specjalistów w tej dziedzinie. Dlatego też kieruję list do Państwa z prośbą o wytłumaczenie na czym polega problem