Tagi

wzrok tran napiac omega przemeczyc zalecic uczuc stres przedawkowac wydzielina

Fora dyskusyjne

zobacz tran i witaminy (7)

zobacz Można zażywać taką ilość vit? (3)

zobacz Problem ze wzrokiem (0)

zobacz PROBLEMY ZE wzrokiem (1)

zobacz Drgawki (3)

zobacz Dziwne wrażenie obrazu (0)

zobacz Problemy z koncentracją (3)

zobacz Virlix uczula? (5)

zobacz "Poparzony" język (1)

zobacz Dziwne uczucie w gardle (1)

zobacz JAK DŁUGO TRWA RWA KULSZOWA (0)

zobacz toaleta nerwów (1)

zobacz Zemdlalam w Lazience (1)

zobacz Problemy z jelitami ? (0)

zobacz uczucie napietego brzucha (0)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » Omega-3, a przedawkowanie wit. A i nerwice

Omega-3, a przedawkowanie wit. A i nerwice

Adam Dziendziel, 10-05-2005, 19:42

Witajcie,

mam parę pytań:

1. czy przy stałym zażywaniu tranu wg. zalecenia na opakowaniu (3 x 1-2 kaps. 350 mg, w każdej nominalnie 105ug wit.A, 0.9ug wit.D, 116mg omega-3) grozi mi przedawkowanie któregokolwiek z w/w składników?

2. czy są jakieś powszechne objawy przedawkowania wit.A, które jednoznacznie pozwalają je zdiagnozować tzn. nie mogą także wynikać ze stresu, niedoboru magnezu i potasu itd.?

3. czy jest jakieś inne - dobre, tanie i łatwo dostępne - źródło kwasów omega-3 poza tranem w kapsułkach? Oleju lnianego nie potrafię nigdzie dostać, a samo siemię jest nie do przełknięcia, a co dopiero do dłuższego przyjmowania.

4 (bonusowe ;-)). Czy zespół objawów nerwicowych typu nadmierne napięcie mięśniowe i podanotność na stresy, lekkie duszności (stwierdzona alergia na roztocze i jakieś egzotyczne dziwactwa, do astmy daleko) i w stresie niekiedy "blokowanie się" przy mówieniu (tarczyca? wola widocznego brak, tran łykam, więc jod zapewne też), przemęczenie i pogorszenie wzroku, a raczej napięcie mięśni oczu (programista, wzrok prawie 20/20 przy koncentracji), często uczucie zapchania nosa z bólami głowy (po antybiotyku schodzi wydzielina, potem w zatokach i w nosie sucho, ale i tak trudno się oddycha - anatomia nosa raczej w porządku, alergiczne? w jakim stopniu: Budherin niewiele pomaga, Flutikazon ciut więcej, ale tak po godzinie uczucie wraca) może mieć podłoże w niewłaściwej diecie, jakiejś domowej patologii?

Lekarze testują leki, a ja (w miedzyczasie, gdy nie czekam na wizytę :)) chciałbym się w końcu pozbyć tych uciążliwych objawów. Podejrzewam, że przemęczenie odgrywa tutaj dużą rolę, ale czy mielibyście jakieś zalecenia, sugestie, porady dla człowieka, który odnajduje u siebie podobne objawy?

Dzięki za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie, Adam Dziendziel squadd.sourceforge.net/



Treść jest archiwum grupy dyskusyjnej (usenet) pl.sci.medycyna. Aby odpowiedzieć na temat należy pisać bezpośrednio na grupę dyskusyjną.

Jeśli znajduje się tutaj Twój post, to znaczy sam go wysłałeś na jeden z serwerów Usenet. W celu usunięcia prosimy o kontakt. Nawet jeśli zostanie usunięty z naszej strony, nadal pozostanie na wielu serwerach Usenet oraz na innych stronach prowadząych podobne archiwum, na co nie mamy wpływu,

Zamieszczone tu informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

książki

Zapomnij o okularach. Naturalne metody poprawy widzenia Zapomnij o okularach. Naturalne metody poprawy widzenia
 
Pokonaj stres w 10 minut Pokonaj stres w 10 minut
 
Autoterapia w najczęściej występujących schorzeniach Autoterapia w najczęściej występujących schorzeniach
 
Waga idealna Waga idealna
 
Uzdrów swoje ciało i popraw swój wzrok Uzdrów swoje ciało i popraw swój wzrok