Powiązane leki
(opisy)

Tagi

tetniczy cisnieniomierz mierzyc magnez cisnienie stres kawa organizm obnizyc niski

Fora dyskusyjne

zobacz szybki puls (9)

zobacz Nadciśnienie? (3)

zobacz Niedobór magnezu (7)

zobacz pulsujące oko (1)

zobacz Na podwyższenie ciśnienia (6)

zobacz Ciśnienie u 16 latka z nadwagą (10)

zobacz Wysokie ciśnienie tylko jak ktoś mi mierzy (2)

zobacz Zawroty głowy i mdłości (4)

zobacz ciśnienie. serce.nerwica (1)

zobacz prawidłowe ciśnienei? (1)

zobacz Ciśnienie tętnicze (1)

zobacz Nudności (5)

zobacz Proszę o interpretację moich wyników badania krwi (6)

zobacz koncentracja (13)

zobacz brak witamin (13)

Informator Medyczny » Grupa dyskusyjna » Niskie cisnienie tetnicze

Niskie cisnienie tetnicze

Damian, 06-02-2007, 18:09

Wczoraj mierzylem sobie cisnienie i mialem 88/65 (puls 61) byłem bardzo senny i nic mi sie nie chcialo , dzisiaj mialem to samo i wypilem kawe wiec jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis wkład na to wszystko ?

Re: Niskie cisnienie tetnicze | Jurek, 06-02-2007, 23:13



Użytkownik "Damian" napisał w wiadomości news:eqa5p6$87q$1 [at] atlantis.news.tpi.pl...
Wczoraj mierzylem sobie cisnienie i mialem 88/65 (puls 61) byłem bardzo senny i nic mi sie nie chcialo , dzisiaj mialem to samo i wypilem kawe wiec jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis wkład na to wszystko ?
Człowiek może mieć niskie ciśnienie krwi z dwóch powodów. 1. Organizm chce podnieść ciśnienie ale nie może (nie ma "siły"). 2. Organizm nie potrzebuje podnosić ciśnienia, bo niskie jest bardzo dobre. Ludzi, którzy dłużej żyją od pozostałych mają zawsze niskie lub bardzo niskie ciśnienie. Obawiam się, że u Ciebie zachodzi punkt 1. Pozdrawiam Jurek M.

Re: Niskie cisnienie tetnicze | Berger, 07-02-2007, 17:59

Damian napisał(a):
Wczoraj mierzylem sobie cisnienie i mialem 88/65 (puls 61) byłem bardzo senny i nic mi sie nie chcialo , dzisiaj mialem to samo i wypilem kawe wiec jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis wkład na to wszystko ?

heh, sam jestem ciekaw dwa dni temu miałem 100/56 i widze że od jakiegoś czasu mam podobnie. W najgorszym okresie schodziło mi do 100/53. Ja zawsze miałem jak w zegarku 120/80 ale od jakiegoś roku tj. od czasu jak schudłem ciśnienie się obniżyło. Robiłem niektóre badania i nic złego nie wyszło. Wydaje mi się że może brakuje jakiegoś czynnika ale morfo wychodzi mi świetnie. Robiłem TSH i też dobre. U mnie ze stresem jest podobnie ale z samopoczuciem nie jest źle, nie mam żadnych uciążliwych objawów.

Re: Niskie cisnienie tetnicze | Maja, 08-02-2007, 00:46

On 6 Lut, 16:09, "Damian" wrote:
Wczoraj mierzylem sobie cisnienie i mialem 88/65 (puls 61) byłem bardzo senny i nic mi sie nie chcialo , dzisiaj mialem to samo i wypilem kawe wiec jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis wkład na to wszystko ?
A jakim ciśnieniomierzem mierzyłeś? Elektroniczne nie są miarodajne. Powinieneś mierzyć klasycznym, tradycyjnym ciśnieniomierzem. I nie jeden raz, ale dwa/trzy razy dziennie przez ok.tydzień. Niskie ciśnienie generalnie nie jest groźne (pomijając zapaść, ale Tobie raczej nie grozi :). Dużo bardziej niebezpieczne i trudne do opanowania jest podwyższone ciśnienie tętnicze. Puls 61 - norma. Senność przy niskim ciśnieniu to normalne. Stres generalnie podnosi ciśnienie, więc to nie od stresu Ci się obniżyło. Magne B6 - przy stresującym trybie życia (a kto go nie ma :), podczas spożywania kawy i herbaty (które go wypłukują) jest wskazany, ale trzeba wziąć pod uwagę również fakt, że magnez (podobnie jak i potas) lekko obniża ciśnienie, więc stosowany w większych ilościach siłą rzeczy dodatkowo nieco je obniży. Tak więc - magnez z umiarem. Ciśnieniomierz tradycyjny. I jak na razie spokojnie :)

Pozdrawiam, Magda


Treść jest archiwum grupy dyskusyjnej (usenet) pl.sci.medycyna. Aby odpowiedzieć na temat należy pisać bezpośrednio na grupę dyskusyjną.

Jeśli znajduje się tutaj Twój post, to znaczy sam go wysłałeś na jeden z serwerów Usenet. W celu usunięcia prosimy o kontakt. Nawet jeśli zostanie usunięty z naszej strony, nadal pozostanie na wielu serwerach Usenet oraz na innych stronach prowadząych podobne archiwum, na co nie mamy wpływu,

Zamieszczone tu informacje nie mogą być podstawą do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem. Nie są one także w stanie zastąpić wizyty u lekarza.

książki

Nadciśnienie tętnicze Nadciśnienie tętnicze
 
Nadciśnienie tętnicze. Zdrowa dieta Nadciśnienie tętnicze. Zdrowa dieta
 
Psychofizjologiczne spojrzenie na pola magnetyczne niskiej indukcji Psychofizjologiczne spojrzenie na pola magnetyczne niskiej indukcji
 
Wodne oczyszczanie organizmu Wodne oczyszczanie organizmu
 
Rak piersi Rak piersi